PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

Reklamacja

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa
prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako
konsument, masz prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.
„o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego”.
Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu
zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia
kolejnych kroków.

Zwrot produktu – gwarantowane 10 dni na zwrot

Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zwrócić
towar w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu
dokonywałeś jako konsument.

Pamiętaj:

•Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 10 dni od jego otrzymania, złożyć chęć
rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas
to oświadczenie wraz z towarem.

•Produkt, w miarę możliwości powinien posiadać oryginalne opakowanie i być w stanie
niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia jakości, kompletności i
funkcjonowania towaru.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z
kosztami przesyłki.

•Odstąpienie od Umowy przez Nabywcę będącego konsumentem nie jest możliwe w
przypadkach, gdy zwrotowi podlegają świadczenia i towary, od nabycia których, zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Aktualnie w sklepie trwa przerwa konserwacyjna. Przepraszamy za utrudnienia, zamówienia nie będą realizowane.